توجه به مخاطب و مشتري، احترام متقابل به مردم و افکار عمومي شرط لازم توسعه روابط عمومی
روابط عمومي ها علاوه بر ايفاي نقش اصلي خود يعني ايجاد ارتباط و اطلاع رساني، بايد نظام پاسخگويي به مردم و مراجعان را نيز همواره مد نظر داشته و اين مهم را در سيستم هاي سازماني نهادينه کنند.
ادامه نوشته
+ نوشته شده در شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۵ ساعت 0:1 توسط دکتر امیرمسعود امیر مظاهری
|
کلید واژه انتخابی برای عنوان وبلاگ ترکیبی از روابط عمومی (Public Relation)و جامعه شناسی(Sociology)است وبیشتر در حوزه جامعه شناسی روابط عمومی و جامعه شناسی ارتباطات به طرح موضوعات می پردازد.